Klany
W Dal-Virii działa pięć klanów. Każdy ma swoją siedzibę w jednym z pięciu wielkich miast. Każdym miastem rządzi inny monarcha, dlatego też każdy klan jest podporządkowany innej osobie, której to polecenia musi pilnie wykonywać. Oto lista klanów. Zanim do któregoś dołączysz zastanów się, czy twoja postać na pewno będzie się w nim dobrze sprawować.
Lwy
Siedziba: Castelia
Obecny lider: Vintengard Holvert
Lwy są klanem mającym wielki wpływ na Dal-Virię, gdyż ich zwierzchnikiem jest sam Saval Soren, władca państwa. W większości są to mistrzowie miecza. Klan wymaga członków odważnych, silnych ciałem i duchem, a przede wszystkim lojalnych i uczciwych. Niesubordynację karzą bardzo surowo.
Wilki
Siedziba: Ironwood
Obecny lider: Albus Kernisni
Członkowie tego klanu są do siebie mocno przywiązani. Świetnie działają zespołowo. Ufają sobie nawzajem i swojemu przywódcy. Wszelkie spory wewnętrzne są niedopuszczalne, najmniejsza kłótnia może działać na zgubę całego klanu. Jako, że Ironwood jest królestwem graniczącym ze wszystkimi pozostałymi, ich zadania głównie polegają na patrolowaniu lasów i pomaganiu przejezdnym oraz kupcom.
Borsuki
Siedziba: Cleveland
Obecny lider: Lorkin
Borsuki słyną z przemyślanych działań i świetnej taktyki, którą odpowiednio dobierają przed każdą potyczką. Dopuszczają się czasem drobnych oszustw, głównie za sprawą swoich magów, którzy sprawują się nienagannie za każdym razem. Mówi się, że to klan idealny dla odludków, bo krasnoludy w Cleveland wydają się znieść każde dziwactwa.
Orły
Siedziba: Ikram
Obecny lider: Dante Rubkat
Klan zasłynął w Dal-Virii ze swojej szybkości przekazywania wszelkich informacji. Każdy członek klanu musi być wytrzymały, zwinny i przyzwyczajony do siodła. To właśnie im zwierza się najczęściej zadania polegające na przekazaniu bądź przechwyceniu ważnej przesyłki. Przydatni są również w misjach wywiadowczych. Z łatwością poruszają się po wielkich miastach.
Słowiki
Siedziba: Knowhere
Obecny lider: Vanessa Anello
Słowiki są tzw. "wolnymi strzelcami": jeżdżą po całym regionie chwytając się różnych zadań. Członkowie są wprawionymi skrytobójcami. Inne klany mają ich za odludków, a cywile za czarnoksiężników. Nic bardziej mylnego. Słowiki nie ufają magii (nie licząc zaklętych mieczy czy łuków) i rzadko przyjmują do siebie magów.
Kruki
Siedziba: Thanadeim
Obecny lider: Seneka El'Sahaar
Thanadeim obiecywał nie mieszać się w sprawy Dal-Virii. Jednak lord Noctourn nie chciał pozostał ślepy i głuchy w sprawach za granicą. Członkowie Kruków to w zdecydowanej większości rdzenni mieszkańcy Thanadeimu, przyzwyczajeni do tępienia potworów i najgorszych aspektów życia. Zawsze wydaje się im wszystko jedno, a wszak nie ma nic gorszego niż przeciwnik, który nie ma nic do stracenia.
Kruki
Siedziba: Thanadeim
Obecny lider: Seneka El'Sahaar
Thanadeim obiecywał nie mieszać się w sprawy Dal-Virii. Jednak lord Noctourn nie chciał pozostał ślepy i głuchy w sprawach za granicą. Członkowie Kruków to w zdecydowanej większości rdzenni mieszkańcy Thanadeimu, przyzwyczajeni do tępienia potworów i najgorszych aspektów życia. Zawsze wydaje się im wszystko jedno, a wszak nie ma nic gorszego niż przeciwnik, który nie ma nic do stracenia.
Pozycje
W klanach panuje ścisła hierarchia. Gdyby wszyscy byli sobie równi panowałby chaos. Poza tym musi istnieć też inny sposób karania niż cielesny, bo i ten nie zawsze skutkuje. Dlatego też każdy członek klanu ma określoną pozycję.
Lider - Jak można się domyślić jest to osoba kierująca danym klanem. Ma wysokie przywileje. Jako prawa ręka panującego w regionie klanu monarchy ma dostęp do planów ataków i obrony. Lider jest wybierany przez władcę regionu (a w realu przez właściciela bloga).
Adiutant - Jest ważnym i szanowanym członkiem zespołu. Ma wpływy na cały klan, gdyż lider musi liczyć się z jego ideami. Bierze udział w naradach z innymi adiutantami. Adiutantów wybiera tylko lider danego klanu.
Pełnoprawny członek - Drugi stopień wtajemniczenia. Członkowie klanu mogą wykonywać samodzielne misje, zlecone przez np. jakiegoś cywila. Aby nim zostać trzeba napisać siedem opowiadań.
Nowicjusz - Podstawowa pozycja, od której zaczyna każdy członek klanu. Wykonuje tylko misje zlecone przez lidera bądź zwierzchnika klanu. Nie ma dostępów do narad.
Zawieszony - Ten stopień można dostać jedynie za karę. Jeśli złamie się jakiś regulamin bloga więcej niż jeden raz zostajesz zawieszony, a gdy minie kara nie wracasz do stopnia na jakim zostałeś ukarany, lecz zostajesz cofnięty do pozycji nowicjusza. Odpracować go jest rzecz jasna trudniej niż na początku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz