środa, 18 lutego 2015

Małe ulepszenia

  Witam znowu!
  Trochę się nad tym zastanawiałam i po większym namyśle postanowiłam wprowadzić parę zmian w formularzu...
  Po pierwsze: wprowadzimy punkty pojedynku.
  Będzie te taki numerek określający szanse na wygraną w pojedynku. Punkty otrzymywać będą również potwory. Dzięki punktom w razie pojedynku z potworem (lub innym członkiem bloga, kto wie jak się ta historia potoczy) można określić kto ma większe szanse na wygraną. Ale UWAGA! To, że twoja postać ma np. 15 punktów pojedynku nie oznacza, że musi zginąć w walce z silniejszym przeciwnikiem (np. smokiem). Może po prostu uciec z paroma ranami, a później spróbować ponownie po zdobyciu większej ilości punktów lub - lepsza opcja - na spółkę napisać z kimś innym opowiadanie, w którym wspólnie zabijacie potwora. Wtedy punkty się sumują i walka może przybrać zupełnie inny obrót.
  Punkty przydzielać będę ja. Można je zdobyć osiągając wyższą rangę (bo to chyba normalne, że lider powinien być bardziej doświadczony niż nowicjusz, adiutant czy zwykły członek klanu) oraz pisząc opowiadania. Co pięć opowiadań otrzymujesz dodatkowy punkt pojedynku. Umówmy się, że każdy zaczyna od 10 punktów.
  Po drugie: nowe profesje.
  Zastanawiałam się nad tym trochę i stwierdziłam, że trzy profesje nie wystarczają. Wiem, pewnie część może mieć teraz takie zastanowienie ,,To niesprawiedliwe, bo ja już mam wybrane profesje, a teraz są nowe!". Otóż mam tu wiadomość do wszystkich, którzy dołączyli przed tą notką: jeśli któraś z nowych profesji wam się podoba możecie zamienić sobie jedną z tych, które teraz macie na jakąś nową. Ale uwaga! To nieodwracalne! Ze zmianą profesji wiąże się też zmiana broni. Pamiętajcie o tym ;) Nowe profesje możecie zobaczyć na stronie ,,Rasy i profesje".
  Pozdrawiam gorąco

Nyan Cat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz